13 Ağustos 2015 Perşembe

Kadınların Sex Hikayeleri

Taksici götümü yalaya yalaya sikti


Selam arkadaşlar ben İrem yaşım 21 kumral ve çekici bir bayan olduğumu söylerler. Gebze’de bir reklam şirketinde grafikerlik yapıyorum sex benim hayatım gibi bir şey sex olmadan hayatımın bir anlamı olmadığına inanıyorum.
Sizlere anlatacağım aslında çok sex hikaye’si var ama bunlardan bir tanesini paylaşmak istiyorum. Ben açık giyinmeyi seven ve bazen içime sütyen takmadan sokağa çıkan birisiyim, onunda nedeni insanların bana bakmasından oldukça mutlu oluyorum. İnsanların kalçalarıma göğüslerime bakması demek benim onlar sayesinde daha da azmam demek oluyor. Nitekim yine günlerden bir gün iş dönüşü eve doğru giderken yanıma biri yanaştı ve benimle arkadaş olmak istediğini söyledi. Bende tipine baktım tam bir kıroydu ve Türkçesi de yoktu pek fazla bende istemediğimi söyledim ve gitmesini istedim. Şerefsiz giderken mini eteğimin altına elini attı ve beni taciz etti ve oradan kaçarcasına uzaklaştı, bunun gibi kişilerle hemen hemen her gün karşılaşıyorum. Ama yinede kısa şeylerden vazgeçmiyordum bir gün taksiyle bir yere gitmek istedim yoldan geçen bir taksiyi durdurdum ve ön tarafa bindim 55-60 yaşlarında bir amca vardı şoför nereye dedi bende Pendik’e gitmem gerektiğini acelemin olduğunu söyledim ve çıktık yola. Amca benim bacaklarımdan gözlerini alıp yola bakamıyordu kendi kendime yazık ya diyordum acıyordum malum benim gibi çıtır bir kızın bacaklarını her zaman göremezdi bir süre sonra amcaya bir güzellik yapmak istedim ve kendimce eğlenmek ve amcayı mutlu etmek için bir şeyler yapmayı kafama koydum ve harekete geçtim. Her ayağımı hareket ettirdiğimde mini eteğim yukarı doğru toplanıyordu ve ben görmemiş gibi yapıp dışarı bakıyordum ve her dakika dahada yukarı çıkarttım eteğimi ve artık altımdaki tangam çok rahatlıkla gözüküyordu amcanın gözleri fal taşı gibi olmuştu bende içten içe gülüyordum. Amcaya garip diyordum sonra ellerimle bacaklarımı kaşıma bahanesiyle eteği sonuna kadar çektim ve amca bana o anda çok rahat bir kızsın dedi. Bende ona dönüp neden öyle söyledin amca dediğimde oda baksana her şey meydanda gözüküyor dediğinde rahatsız mı oldun rahatsız olduysan toparlanayım dedim. Oda bana yok gayet güzel sıkıntı yok bu yaşta bana da iyi geldi diye cevap verdi bende güldüm ve yolu izlemeye devam ettim. Ama amcada çok pis hareketlenme başlamıştı o yaşta içten içe gülüyordum bir biraz daha azıtmak istedim ve amcanın sol tarafındaki küçük gözde su vardı ve oraya uzandım suyu almak için amcanın penisine elimle bastırdığımda baya sertleşmiş olduğunu fark ettim amcada ses yoktu nefes alışı baya değişmişti. Suyundan bir yudum aldım tekrardan yerine koymak için uzandım ve tekrar penisine elimle bastırdım suyu yerine koydum tekrar koltuğa oturdum amcaya dönüp amca sende az değilsin ha bu yaşta hala hareket ediyor dediğimde amca kıp kırmızı oldu. Ne diyeceğini ilk başta bilemedi ama bir kaç saniye sonra bana kızım sen hayır mısın dedi sonra derler neden tecavüz ediyorlar arabaya bindiğinden beri aklımı başımdan aldın taşşaklarım ağrıdı burada diye cevap verdi. Acımıştım amcama ya amca sende neden ağrıdı söyle de yardımcı olayım sana neden söylemiyorsun yazık ya dedim ve hemen amcanın fermuarını açtım amcaya sen yola bak kendini bana bırak dedim amcada çıt yok fermuarını açtım kilodu nun altından penisini çıkarttım elimle yavaş yavaş sıvazlamaya başladım amca terlemeye başladı bana dönüp ağzına alır mısın dedi bende ona alamam bununla yetineceksin dedim bari amını göster de bir şeye benzesin dedi. Bende tamam hadi kırmayayım seni dedim tanga mı aşağı indirdim ve oturduğu yerden eliyle benim amımı okşamaya başladı. Bende elimle onun penisini okşuyordum o yaşta amca penisindeki damarları bana gösterdi baya şok olmuştum. Bir ara amcanın eli göğüslerime gidince elini tutup aşağıya indirdim malum yoldayız görürlerdi. Sonra amca tekrardan amımı okşamaya başladı arada bir parmaklarını amımın içine sokuyor bir kaç dakika sonra amca daha fazla dayanamadı ve büyük bir hazla patladı. Menileri kendi üstüne dökülmüştü sağa çekti aracı peçeteyle üstünü temizledi ve yolumuza devam ettik. Bana istediğin kadar para veririm bir gece için dedi bende ona ben orospu değilim sana acıdım bu yüzden sana güzellik yaptım başkada bir şey olmaz dedim.
Sonra Pendik’e geldik benden telefonumu istedi tabi kide bende ona telefonumu vermedim benden para almadı sonra oradan ayrıldım ve sahile arkadaşların yanına gittim. O gün amca’ya heyecan yaşattım, bir başka hikayemde görüşmek üzere arkadaşlar bende hikaye çok benim yazılarımı takip edin yalnızca bu siteye yazacağım bilginiz olsun.

------ALINTIDIR------

1 yorum:

  1. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil